مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۰ نفر

در این مقاله می خواهیم شما را با چاپی آشنا کنیم که علاوه بر کیفیت بالا، هم خیلی سریع باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد و بجز این ها در صورت وجود هر مشکل طراحی و نگارشی و ... به آسانی اصلاح شود.

image-20210527105559-1.jpeg

چاپی که در 2 ساعت کار شما را انجام دهد و کیفیت بالای خود را به رخ بکشد. حتما تا به حال نام چاپ دیجیتال را شنیده اید، با خواندن مقاله زیر با مزایا و معایب این چاپ مدرن آشنا می شوید و از ویژگی های متمایز آن با خبر خواهید شد.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال با هدف از بین بردن معایب چاپ افست وارد صنعت چاپ شد. بزرگترین معایب چاپ افست زمان بر بودن و نیاز به تیراژ بسیار بالا برای به صرفه بودن است. چاپ دیجیتال در هردو این موارد می درخشد. با استفاده از این چاپ می توانید بجای چند روز در مدت 2 ساعت کل کار چاپی خود را انجام دهید و بجای تیراژ بالا حتی فقط یک برگ چاپ کنید!

در ابتدای امر کیفیت چاپ دیجیتال چنگی به دل نمی زد ولی با ورود چاپگر های بسیار مدرن و تکنولوژی های پیشرفته نه تنها از نظر کیفیت به چاپ افست رسید که در برخی از موارد از آن نیز پیشی گرفت. وقتی صحبت از تیراژ کم و یا سرعت بالا باشد چاپ دیجیتال حرف اول و آخر را می زند. با چاپ دیجیتال نیازی نیست برای مشاهده کیفیت کار تا پایان مراحل چاپ صبر کنید و در صورت وجود مشکل کل فرایند را با هزینه زیاد دوباره تکرار کنید، می توانید یک عدد از برگه خود را چاپ کنید، کیفیت آن را مشاهده کنید، در صورت وجود اشکال آن را برطرف کنید سپس هر تعداد که خواستید را دوباره چاپ کنید و همه این مراحل در کمتر از 2 ساعت قابل انجام است . چاپ دیجیتال یعنی یک چاپ با کیفیت، فوری و مدرن. آنقدر سریع که به محض اینکه خواستید چیزی را چاپ کنید در همان روز کار خود را آماده و بدون اشکال تحویل می گیرید و آنقدر با کیفیت که معنای نام فوری را عوض می کند و کیفیت آن استاندارد چاپ می شود.

کاربرد های چاپ دیجیتال

برای اینکه به طور خلاصه بگوییم چاپ دیجیتال در کدام بخش های این صنعت کاربرد دارد یک جواب کوتاه وجود دارد: همه بخش ها!

با چاپ دیجیتال می توانید همه چیز چاپ کنید، از لیبل های بسیار کوچک تا پوسترهای چند متری، از کارت ویزیت تا بروشور و تراکت، از کتاب و جزوه تا کاتالوگ و ژورنال و ... که ما در اینجا تنها به چند مورد از کاربردهای بی شمار چاپ دیجیتال می پردازیم.

اگر تولید کننده محصولی هستید و برای چاپ برچسب یا لیبل روی آن به چاپی با کیفیت، سریع و ارزان نیاز دارید، یا برای تزئین اتاق، لپتاپ یا ماشین خود استیکر و برچسب لازم دارید، یا پیجی در شبکه های اجتماعی دارید که برچسب های فانتزی و زیبا برای محصولات مختلف می فروشد در همه این موارد می توانید با مطالعه مقاله زیر کار چاپی خود را به آسانی و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام هید.

لیبل، برچسب یا استیکر

لیبل، برچسب یا استیکر؟ هر اسمی که داشته باشد مهمترین برگه چاپی برای معرفی محصول شما و اطلاعات ضروری آن است. این برچسب های کوچک در اندازه ها و جنس های گوناگونی تولید می شوند پس انتخاب بهترین لیبل متناسب با محصول شما مهمترین قدم برای فروش محصولاتتان است.

مهم ترین عامل برای انتخاب لیبل، محلی است که قرار است چسبانده شود:

لیبل تزئینی

اگر قرار است از لیبل و برچسب برای تزئین اتاق یا پشت لپتاپ و کتاب استفاده کنید نیازی ندارید برای برش هزینه کنید. کافی است از چاپ برگی لیبل استفاده کنید و با قیچی آن را برش دهید. چاپ برگی علاوه بر قیمت مناسب تر قابلیت تنوع بیشتری هم دارد. از هر طرحی که می خواهید یک یا چند برگه لیبل چاپ کنید و روی هر محلی که می خواهید بچسبانید.

لیبل محصولات

اگر قرار است که لیبل ها روی محصولات شما چسبانده شود بایستی از لیبل های برش خورده استفاده کنید. طرح لیبل شما روی کاغذ چیده می شود و پس از چاپ برش می خورد. برش لیبل ها به دو روش مستقیم و نیم تیغ انجام می شود.

چاپ آسان، ارزان و سریع!

لیبل کاغذی و pvc ضد آب با برش نیم تیغ

پس از انتخاب نوع برش لیبل، باید جنس لیبل خود را نیز تعیین کنید. لیبل ها در دو نوع اصلی کاغذی و پی وی سی چاپ می شوند.

 لیبل های کاغذی: چاپ این نوع لیبل ها روی کاغذ انجام می شود، قیمت آن بسیار ارزان است ولی مقاومت و ماندگاری آن مخصوصا در برابر رطوبت کم است. برای افزایش مقاومت این نوع لیبل روی آن سلفون چسبانده می شود که به آن ها لیبل سلفونی می گویند.

لیبل پی وی سی: چاپ این نوع لیبل روی pvc انجام می شود، ماده ای مانند پلاستیک و کاملا مقاوم در برابر آب. لیبل های پی وی سی کاملا ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این لیبل ها در دو دسته شفاف و سفید تولید می شوند که متناسب با نوع طراحی و محصولی که قرار است روی آن چسبانده شود انتخاب می شود.

چاپ آسان، ارزان و سریع!

لیبل متالایز طلایی و نقره ای مات

لیبل متالایز: لوکس ترین برچسب موجود برای محصولات شما، لیبلی درخشان و خاص. این لیبل در چهار مدل طلایی مات، طلایی براق، نقره ای مات و نقره ای براق چاپ می شود که هرکدام بسیار زیبا و چشمگیر است.

در خانه چاپ و گرافیک می توانید با ورود به صفحه چاپ لیبل وارد صفحات مربوط به هرکدام از این لیبل ها شوید، سایز و تعداد مورد نیاز خود را وارد کرده و قیمت لیبل محاسبه شده را به آسانی مشاهده کنید.

پس از تولید محصول و چسباندن لیبل مناسب روی آن نوبت به تبلیغات و برندینگ محصول شما می رسد. تبلیغات فیزیکی جزو مهم ترین شیوه های تبلیغاتی برای مراکز بزرگ و معتبر می باشد. داشتن کاتالوگ و ژورنالی که تنوع محصولات شما را نشان دهد و ارائه آن به سازمان ها و خریداران بالقوه شما جزو واجبات بازاریابی محصول شما می باشد. کاتالوگی که محصولات موجود شما، محصولات آتی و اطلاعات مورد نیاز تک تک محصولات در آن گنجانده شود.

کاتالوگ و ژورنال

چاپ آسان، ارزان و سریع!

کاتالوگ با صحافی منگنه و چسب گرم

چه برای محصول خود نیاز به کاتالوگی کوچک و ظریف دارید تا درون بسته بندی محصول بگذارید و چه نیاز به کاتالوگ و ژورنالی مستحکم به شکل کتابچه ای زیبا دارید چاپ دیجیتال کاتالوگ و ژورنال بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. می خواهید ژورنالی بسیار شکیل و رنگارنگ از محصولات جذاب خود داشته باشید تک تک صفحات را با پوشش سلفون براق درخشان کنید، می خواهید کاتالوگی کلاسیک و با پرستیژ از محصولات لاکچری خود داشته باشید از سلفون مخملی بسیار با کیفیت و یا سلفون مات استفاده کنید. در هر صورت با چاپ کاتالوگ و ژورنال با کیفیت می توانید برندینگ و معرفی محصولات جدید خود را وارد مرحله تازه ای کنید.

در خانه چاپ و گرافیک با ورود به صفحه چاپ کاتالوگ می توانید تک تک متغیرهای ساخت یک کاتالوگ و ژورنال را وارد کنید و قیمت محاسبه شده را مشاهده کنید. نوع برگه ها را تغییر دهید، پوشش صفحات را انتخاب کنید، نوع صحافی را مشخص کنید، تیراژی که می خواهید و تعداد صفحات را وارد کنید و با خیال راحت و در هر تعدادی که می خواهید برای محصولات خود کاتالوگ و ژورنال سفارش دهید.

چاپ آسان، ارزان و سریع!

ژورنال گلاسه با جلد سخت

با مراجعه به وبسایت خانه چاپ و گرافیک علاوه بر خواندن مقالات متعدد درمورد طراحی و چاپ می توانید هر نوع سفارش چاپی که دارید را بیابید. با چاپ دیجیتال علاوه بر کاتالوگ و لیبل می توانید کارت ویزیت، کتاب، بروشور، تراکت، پاکت نامه، سربرگ، فاکتور رسمی، منو رستوران، پوستر، هولوگرام، عکس، سرتیفیکیت و هر مورد دیگری که در ذهن دارید را چاپ کنید و در 2 ساعت از ما تحویل بگیرید. کافی است تعداد و جنس کاغذ خود را انتخاب کنید تا قیمت را به صورت آنی مشاهده کرده، مقایسه کنید و سفارش خود را انجام دهید.

کد خبر 603828

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha